De eerste bestelronde ligt alweer een tijdje achter ons en de tenue doet het nog steeds voortreffelijk! We hebben tal van lovende reacties mogen ontvangen in verband met het comfort en de kwaliteit én het zorgt ervoor dat je wordt opgemerkt of zelfs het podium haalt! Diegenen die de eerste bestelronde aan zich hebben laten voorbijgaan, krijgen nu een tweede kans. Ben je reeds in het bezit van al dat moois, kun je nu je collectie verder uitbreiden...
KwaliteitOnze tenue wordt natuurlijk gemaakt uit kwalitatieve materialen met een perfecte afwerking. De broeken worden dan ook voorzien van een
top-zeem op de markt. De truitjes bevatten
zijpanden om de perfecte pasvorm te garanderen. De leverancier van dit alles blijft het gerenommeerde
Ultima, die o.a. het
Lingier - Versluys Mountainbike Team voorziet van kledij.
Looks4Bikers is ontstaan vanuit een streven naar méér kwaliteit. Dat heeft de ontwerper van dienst dan ook altijd voor ogen gehouden. Het is dan ook een strak, clean en herkenbaar design geworden, dat erg in de smaak valt bij de forumleden. Heb je de tenue nog niet zien voorbij flitsen dan kan je
hier nogmaals het volledige ontwerp aanschouwen.
Keuze- Body Protector Keepdry Sleeveless. "Keepdry" is een ademend, winddicht en elastisch materiaal. Met gaas op de rug. Lange YKK rits met block en Ultima puller - 49€
- Wind Jack Keepdry. Lange mouwen, lange YKK-rits met block en Ultima puller - 58€
- Winterjack Windtex Race-Fit. Voorkant -incl. armen- zijn voorzien van "Windtex" (3-lagige stof: fleece, ademende laag en dunne polyesterlaag aan de buitenzijde), de achterzijde is gemaakt van "SanRemo" (gemoltoneerd langs de binnenzijde). Nauw aansluitend design! Lange YKK rits met block en Ultima puller. Achterzakken met rits. De wintertrui voor het zwaardere werk - 90€
- Winterjack Windtex. Volledig in Windtex (3-lagig: fleece, ademende laag en dunne polyesterlaag aan de buitenzijde) gemaakt. Iets losser qua snit dan bovenstaande. Lange YKK rits met block en Ultima puller. Achterzakken met rits. De wintertrui voor LSD-ritjes en recreanten - 102€
- Korte broek Zomer met bretellen en Flexpad Zeem (5mm dik, licht elastisch). Op de drukpunten zijn schokabsorberende, 8mm dikke stukken aanwezig voor langdurig comfort. Zachte, vochtafvoerende bovenlaag. Antibacterieel - 52€
- Lange broek Winter SuperRoubaix gemaakt uit "SuperRoubaix"-stof (gemoltoneerd langs de binnenzijde), met bretellen, voetlussen en Flexpad Zeem - 62€
Welke maat?Confectiemaat 4Bikers Tenue
44/XS 1
48/S 2
50/L 3
52/XL 4
54/XXL 5
56/XXXL 6
58 7
62 8
Nota: merk op dat de maten nogal klein blijken uit te vallen. Indien je twijfelt probeer dan, via een forumlid, kledij te passen.
Nota2: vrouwenshirts en -zemen zijn ook mogelijk, zonder dat de minimumhoeveelheid van 5 stuks per item moet worden behaald.
ReactiesIk heb zopas mijn tenue ontvangen

en t'is GEWOON WEG SUPER DE LUXE
De looks zijn gewoon steengoed. Zie model hierboven, in 't echt is het nog mooier. Aanvankelijk had ik met de lichte kleuren wat schrik dat je de kleding proper zou krijgen bij slijk. Vandaag was het ni echt proper, en na het wassen is zelfs het wit terug helemaal wit. Enkel op de broek een paar lichte spetskes met het vergrootglas waar te nemen. Prima! En nogmaals nen dikke proficiat voor de designer!!!
En dan het belangrijkste, draagcomfort. Ja, watismedatte. Die broek is precies een achtervering. Dikke zeem, veel comfort. Geen last van het zadel gehad. Maar het was in tijd een nogal korte rit (3h15), en ik heb daar in feite nog nooit veel last van gehad. Dus dat valt ook weer prima mee.
Opgelet! Dragen van deze kledij is prestatiebevorderend.
Geen minpuntjes? Toch wel. Vandaag in het Hagelandse gemerkt dat de kledij veel aantrek heeft. Bikers die vragen van waar je dat hebt gehaald, wat 4Bikers is (domdomdom :toeme:). Puur tijdsverlies tijdens een chrono, hehe...
En dan de forummers die je opeens herkennen, vragen wie je bent en dus maar een babbel begint. Handig communicatiemiddel

.
Ik vind het ook een ongelooflijk mooi tenueke, maar ik vind de maten redelijk klein uitvallen. Ligt misschien aan mij, maar ik wil dadelijk een extra set bestellen in een maat groter.

Ligt niet aan u hoor

Mocht voor mij ook een maatje groter :angel:.
Maar ik kan nog ademen dus gedragen zal hij worden deze prachttenue!!!
Het rood en grijs vormen een mooi koppel en het geel zorgt voor het nodige contrast.
Een sober ontwerp met toch een hoog eye-catch gehalte, je moet he maar kunnen

En die zeem ... da 's een heel pak in de broek zeg :lipsrsealed:
Nog een kleine opmerking: ook ik vind de broeken ongeëvenaard qua comfort maar er is gebleken (feedback van o.a. de Beachbikers) dat daardoor de naden wel wat aan stevigheid ingeboet hebben. Wees dus een beetje voorzichtig als je je broek aantrekt zodat je de naden niet beschadigd/kapot trekt...
Hoe bestellen?Je stuurt een mailtje naar
kris.decraemer@4bikers.be (gebruik dan als titel van je mail "4Bikers Tenue") of je post je bestelling hier. Vermeld hoeveel stuk je van elks wil en in welke maat.
Vermits we opnieuw van elk item 5 stuks moeten bestellen zal ik eerst alles oplijsten. Het kan dus zijn dat bepaalde items (die sterk op elkaar lijken) uiteindelijk niet kunnen doorgaan. Als alles opgelijst is stuur ik alle bestellers een mail met het rekeningnummer en het totaal verschuldigde bedrag.
Hoe wordt de tenue gemaakt?lees het making-off artikel
hier!