Welkom, Gast. Maak je keuze tussen inloggen of registreren.
Marathon@ZoenkRouteplannerHet weer
4Bikers Forum | 4Bikers Zone | 4Bikers Merchandising | 4bikers-tenue - 2e bestelronde
Omlaag Pagina's: [1] 2 3 4
Auteur Topic: 4bikers-tenue - 2e bestelronde  (gelezen 22498 keer)
PhrAcE
4Bikers Crew

Kris De Craemer

« :: 20 Januari 2008 - 17:34 »

De eerste bestelronde ligt alweer een tijdje achter ons en de tenue doet het nog steeds voortreffelijk! We hebben tal van lovende reacties mogen ontvangen in verband met het comfort en de kwaliteit én het zorgt ervoor dat je wordt opgemerkt of zelfs het podium haalt! Diegenen die de eerste bestelronde aan zich hebben laten voorbijgaan, krijgen nu een tweede kans. Ben je reeds in het bezit van al dat moois, kun je nu je collectie verder uitbreiden...

Kwaliteit
Onze tenue wordt natuurlijk gemaakt uit kwalitatieve materialen met een perfecte afwerking. De broeken worden dan ook voorzien van een top-zeem op de markt. De truitjes bevatten zijpanden om de perfecte pasvorm te garanderen. De leverancier van dit alles blijft het gerenommeerde Ultima, die o.a. het Lingier - Versluys Mountainbike Team voorziet van kledij.

Looks
4Bikers is ontstaan vanuit een streven naar méér kwaliteit. Dat heeft de ontwerper van dienst dan ook altijd voor ogen gehouden. Het is dan ook een strak, clean en herkenbaar design geworden, dat erg in de smaak valt bij de forumleden. Heb je de tenue nog niet zien voorbij flitsen dan kan je hier nogmaals het volledige ontwerp aanschouwen.

Keuze

• Body Protector Keepdry Sleeveless. "Keepdry" is een ademend, winddicht en elastisch materiaal. Met gaas op de rug. Lange YKK rits met block en Ultima puller - 49€
  • Wind Jack Keepdry. Lange mouwen, lange YKK-rits met block en Ultima puller - 58€
  • Winterjack Windtex Race-Fit. Voorkant -incl. armen- zijn voorzien van "Windtex" (3-lagige stof: fleece, ademende laag en dunne polyesterlaag aan de buitenzijde), de achterzijde is gemaakt van "SanRemo" (gemoltoneerd langs de binnenzijde). Nauw aansluitend design! Lange YKK rits met block en Ultima puller. Achterzakken met rits. De wintertrui voor het zwaardere werk - 90€
  • Winterjack Windtex. Volledig in Windtex (3-lagig: fleece, ademende laag en dunne polyesterlaag aan de buitenzijde) gemaakt. Iets losser qua snit dan bovenstaande. Lange YKK rits met block en Ultima puller. Achterzakken met rits. De wintertrui voor LSD-ritjes en recreanten - 102€

• Korte broek Zomer met bretellen en Flexpad Zeem (5mm dik, licht elastisch). Op de drukpunten zijn schokabsorberende, 8mm dikke stukken aanwezig voor langdurig comfort. Zachte, vochtafvoerende bovenlaag. Antibacterieel - 52€
  • Lange broek Winter SuperRoubaix gemaakt uit "SuperRoubaix"-stof (gemoltoneerd langs de binnenzijde), met bretellen, voetlussen en Flexpad Zeem - 62€

Welke maat?
Confectiemaat       4Bikers Tenue
44/XS                     1
48/S                       2
50/L                       3
52/XL                     4
54/XXL                   5
56/XXXL                 6
58                          7
62                          8

Nota: merk op dat de maten nogal klein blijken uit te vallen. Indien je twijfelt probeer dan, via een forumlid, kledij te passen.
Nota2: vrouwenshirts en -zemen zijn ook mogelijk, zonder dat de minimumhoeveelheid van 5 stuks per item moet worden behaald.

Reacties

Citaat van: Java
Ik heb zopas mijn tenue ontvangen :-) ;-) en t'is GEWOON WEG SUPER DE LUXE

Citaat van: Magura
De looks zijn gewoon steengoed. Zie model hierboven, in 't echt is het nog mooier. Aanvankelijk had ik met de lichte kleuren wat schrik dat je de kleding proper zou krijgen bij slijk. Vandaag was het ni echt proper, en na het wassen is zelfs het wit terug helemaal wit. Enkel op de broek een paar lichte spetskes met het vergrootglas waar te nemen. Prima! En nogmaals nen dikke proficiat voor de designer!!!

En dan het belangrijkste, draagcomfort. Ja, watismedatte. Die broek is precies een achtervering. Dikke zeem, veel comfort. Geen last van het zadel gehad. Maar het was in tijd een nogal korte rit (3h15), en ik heb daar in feite nog nooit veel last van gehad. Dus dat valt ook weer prima mee.
Opgelet! Dragen van deze kledij is prestatiebevorderend.

Geen minpuntjes? Toch wel. Vandaag in het Hagelandse gemerkt dat de kledij veel aantrek heeft. Bikers die vragen van waar je dat hebt gehaald, wat 4Bikers is (domdomdom  :toeme:).  Puur tijdsverlies tijdens een chrono, hehe...
En dan de forummers die je opeens herkennen, vragen wie je bent en dus maar een babbel begint. Handig communicatiemiddel  :-).

Ik kan hier niet meer over zeggen als   045 045 045 045

Citaat van: Tinky-Winky
Ik vind het ook een ongelooflijk mooi tenueke, maar ik vind de maten redelijk klein uitvallen. Ligt misschien aan mij, maar ik wil dadelijk een extra set bestellen in een maat groter.  Hehe

Citaat van: Black Phantom
Ligt niet aan u hoor  Yeah Baby! Mocht voor mij ook een maatje groter  :angel:.
Maar ik kan nog ademen dus gedragen zal hij worden deze prachttenue!!!
Het rood en grijs vormen een mooi koppel en het geel zorgt voor het nodige contrast.
Een sober ontwerp met toch een hoog eye-catch gehalte, je moet he maar kunnen  Applaus!
En die zeem ... da 's een heel pak in de broek zeg  :lipsrsealed:

Citaat van: PhrAcE
Nog een kleine opmerking: ook ik vind de broeken ongeëvenaard qua comfort maar er is gebleken (feedback van o.a. de Beachbikers) dat daardoor de naden wel wat aan stevigheid ingeboet hebben. Wees dus een beetje voorzichtig als je je broek aantrekt zodat je de naden niet beschadigd/kapot trekt...

Hoe bestellen?
Je stuurt een mailtje naar kris.decraemer@4bikers.be (gebruik dan als titel van je mail "4Bikers Tenue") of je post je bestelling hier. Vermeld hoeveel stuk je van elks wil en in welke maat.
Vermits we opnieuw van elk item 5 stuks moeten bestellen zal ik eerst alles oplijsten. Het kan dus zijn dat bepaalde items (die sterk op elkaar lijken) uiteindelijk niet kunnen doorgaan. Als alles opgelijst is stuur ik alle bestellers een mail met het rekeningnummer en het totaal verschuldigde bedrag.

Hoe wordt de tenue gemaakt?
lees het making-off artikel hier!

PhrAcE
4Bikers Crew

Kris De Craemer

« Antwoord #1 :: 20 Januari 2008 - 17:46 »

Nog wat handige info met betrekking tot de maten:

Sommige zijn wellicht de maten van Bioracer gewoon (zoals ik).
Daarom deze vergelijking:
ULTIMA TEAMWEAR
Confectie Maat 128 140 152 164 44 48 50 52 54 56 58 62
Ultima Teamwear 1k 2k 3k 4k 1 2 3 4 5 6 7 8

BIORACER
Maten  SSS  SS  S  M  L  XL XXL SL SSL SSSL ZL ZLL
Nummer 00 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Confectiemaat 42 44 46 48 50 52 54 56 58 60 62 64
Borstom-
trek in cm 84-87 88-91 92-95 96-99 100-103 104-107 108-111 112-115 116-119 120-123 124-127 128-133
Bron: http://www.dirtyhill.nl/?page=clubshirt.html&

Edit 3/4: een Bioracer maat "L" is niet zo "large", eerder "medium"

enkele voorbeelden:
Hier gaat ie dan :
lengte :  1.85 m
gewicht : tussen 84 en 86 kg    ;-)

maat bovenkledij Ultima : 7  (heeft te maken met mijn brede schouders, 6 spant te veel op schouders)  :muur:
maat onderkledij Ultima : 6

Bij mij is het boven maat 3, onder 4 (1m81, 62kg).

Voor de kleintjes onder ons,ik 1.70 m 64 kg. Truikes korte mouw,maatje 4,3 ging ook maar ik heb niet graag dat het tenauw aansluit.Korte broek,maat 4. Wintervest,maat 3. Body protector,maat 3.Nu bestellen :grin:

ikzelf:
1m86, 78kg
boven en onder maat 4
enkel sleeveles heb ik 3 genomen (maar das second skin-modus, wat wel moet bij sleeveless natuurlijk) en gewoon shirt is 5 (door een uitwisselingsoperatie en dat past mij ook maar is ruim natuurlijk)

als er nog zijn die hun maten hier willen posten, go ahead, dan neem ik ze op in dit overzicht...

Magura
Ontwikkelingsteam

Elias Van Hoeydonck

www.solosride.be

« Antwoord #2 :: 20 Januari 2008 - 19:24 »

Citaat
Lovende reacties ivm comfort en kwaliteit én het zorgt ervoor dat je opgemerkt wordt of zelfs het podium haalt!

Krijgen podiummodellen speciale voorwaarden  009

Foto's < 07/2009
Foto's > 07/2009
Prestaties worden niet enkel bereikt door de sterksten of de snelsten, maar ook door hen die volhouden en
Speci
Ontwikkelingsteam

David

« Antwoord #3 :: 20 Januari 2008 - 19:32 »

ik heb men bestelling al gedaan, kwestie van dit keer niet te laat te zijn :-)
JeFKe
4Bikers Member

Jeffry Goethals

« Antwoord #4 :: 21 Januari 2008 - 15:36 »

Bestelling is doorgegeven... een maatje 3 zal wel lukken zeker (als ik mijn buik blijf intrekken).

The Tiger became a Leopard...
JeFKe
4Bikers Member

Jeffry Goethals

« Antwoord #5 :: 21 Januari 2008 - 15:38 »

Krijgen podiummodellen speciale voorwaarden  009

Moet je wel zeker zijn dat je in 2008 nog op het podium geraakt hé. Ik zal eens beginnen met trainen en dan hopen dat jij een plaatsje naar achter schuift... ;-)

The Tiger became a Leopard...
Black Phantom
Modderhater

Eric Gorris

« Antwoord #6 :: 21 Januari 2008 - 22:38 »

Wat de maten betreft:

Ik heb confectiemaat 52 ofte XL.
Al mijn fietskledij is maat XL ofte 5.
Volgens de tabel staat XL  bij Ultima voor maat 4.
Veiligheidshalve heb ik bij de eerste 4B bestelronde toch maar maat 5 genomen.
En alles te klein. De zomerkledij gaat nog, maar m'n winterbroek is écht balleknijpend krap.
Daarom voor mij nu maat 6.
Ik ben 1m73 en breng 85kg op de schaal. Borstomtrek wordt in de tabellen ook aangehaald: 117cm
Uit de t-shirtverkoop heb ik echter afgeleid dat ik geen referentie ben voor de gemiddelde 4Biker  015

Schijfrem
4Bikers Member

Geert

« Antwoord #7 :: 22 Januari 2008 - 17:55 »

Ik rij ook niet met een kiekeborst rond en mijn keuze is gevallen voor maat 56 (mijn omtrek +/- 114cm).
En als het te groot uitvalt dan wassen we het effe op 90°. Dat komt wel in orde  011

2 fast 2 follow
4Bikers Member

« Antwoord #8 :: 23 Januari 2008 - 21:23 »

Hopelijk wordt het deze zomer mooi weer, heb mij net een zomertenue aangeschaft. Met die warme temperaturen in de winter kan het ni anders dan een hitte golf worden zekers.

Greetz

2f2f

No brain, No Pain
Christ D.
4Bikers Member

Depestel Christ

« Antwoord #9 :: 24 Januari 2008 - 14:52 »

Wat is de sluitingsdatum van deze bestelronde?

Ik ben wie ik ben,wie me niet lust zal daarmee moeten leren leven.
PhrAcE
4Bikers Crew

Kris De Craemer

« Antwoord #10 :: 24 Januari 2008 - 18:49 »

Wat is de sluitingsdatum van deze bestelronde?
praktisch gezien dacht ik aan 15 februari maar vanzelfsprekend moeten we dan wel voldoende bestellingen hebben...

voorlopige status:
bovenkledij: 17/40
onderkledij:  8/40
er volgt natuurlijk nog de officiele aankondiging in de nieuwsbrief van februari...

PhrAcE
4Bikers Crew

Kris De Craemer

« Antwoord #11 :: 27 Januari 2008 - 23:38 »

nav een vraag van een forumlid is het ook mogelijk om 3/4e broeken te bestellen:

3/4 broek zomer (zelfde stof als korte broek)   54€
3/4 broek herfst (licht gevoerd)                        56€
3/4 broek winter (zelfde stof als winterbroek)   58€

rockrider
4Bikers Member

« Antwoord #12 :: 29 Januari 2008 - 08:08 »

Kunde die kledij nie gaan passen in de winkel in Westel, lijkt mij makkelijk om geen te grote of te kleine kledij te kopen en zo een extra bestelronde te vermijden.
PhrAcE
4Bikers Crew

Kris De Craemer

« Antwoord #13 :: 29 Januari 2008 - 12:10 »

Kunde die kledij nie gaan passen in de winkel in Westel, lijkt mij makkelijk om geen te grote of te kleine kledij te kopen en zo een extra bestelronde te vermijden.

geen idee welke winkel je bedoelt maar in principe kan je bij elke Ultima-verdeler terecht. Natuurlijk hou je het best een beetje low profile dan want de eigenaar zal niet staan springen als je daar gewoon ne keer komt om kledij te passen...

Supernaut
4Bikers Member

Luc Jennen

« Antwoord #14 :: 29 Januari 2008 - 12:23 »

geen idee welke winkel je bedoelt maar in principe kan je bij elke Ultima-verdeler terecht. Natuurlijk hou je het best een beetje low profile dan want de eigenaar zal niet staan springen als je daar gewoon ne keer komt om kledij te passen...

Dat zal wel bij 4bikes in Weste(r)l(o) zijn  ;-) .

Als niets , iets wordt , dan zijn we aan't mountainbiken .
PhrAcE
4Bikers Crew

Kris De Craemer

« Antwoord #15 :: 29 Januari 2008 - 13:18 »

wel, misschien niet gans duidelijk maar:
4 Bikes en 4Bikers hebben geen enkele connectie met elkaar!

rockrider
4Bikers Member

« Antwoord #16 :: 29 Januari 2008 - 14:19 »

Oeps sorry zal dan maar in mijn kledij kijken voor de ideale maten.
Thanks voor de info.
Precies wel een beetje gekend in de streek van Weste(r)l(o) he, dienen Ostendenoare daar he  Hehe
PhrAcE
4Bikers Crew

Kris De Craemer

« Antwoord #17 :: 29 Januari 2008 - 17:19 »

Oeps sorry zal dan maar in mijn kledij kijken voor de ideale maten.
Thanks voor de info.

je kan ook altijd proberen af te spreken met iemand uit de streek die al een tenue heeft eh!

Tinky-Winky
4Bikers Member

« Antwoord #18 :: 30 Januari 2008 - 13:31 »

Ben erg te spreken van de wintervest, windtex.

Maar ik vroeg me af of er geen regenjasje in het assortiment komt ?

LED there be light..
PhrAcE
4Bikers Crew

Kris De Craemer

« Antwoord #19 :: 30 Januari 2008 - 19:20 »

Ben erg te spreken van de wintervest, windtex.

Maar ik vroeg me af of er geen regenjasje in het assortiment komt ?
neen, zo'n item zit niet in het Ultima-aanbod. We kunnen natuurlijk altijd kijken bij een andere leverancier (is zelfs een goed idee) maar dat zal niet voor direct zijn...

Omhoog Pagina's: [1] 2 3 4
4Bikers Forum | 4Bikers Zone | 4Bikers Merchandising | 4bikers-tenue - 2e bestelronde
    Ga naar: